Скъпи клиенти,
 
Магазин Фотопавилион гарантира конфиденциалноста на личните данни на своите клиенти, декларирайки, че те няма да бъдат предоставяни или продавани на трети лица. Събирането на лични данни се осъществява само при реализирана от Вас поръчка. Събраните данни се съхраняват в криптиран вид, в компютър, достъп до който имат само упълномощени лица и то в условията на специални вътрешни процедури за сигурност, Всичко това се прави с цел сигурна защита на личната информация на клиентите ни от неоторизиран достъп.
 
 
Права и ограничения за използването на сайта
 
Цялата информация публикувана на този сайт под формата на текстове, снимкови материали и други е под закрилата на авторското право и всяка неоторизирана тяхна употреба може да наруши авторски права, права върху търговски марки или законови разпоредби. Строго забранено е използването им, копирането им и публичното разпространение. При нарушение на тези условия, правото за използване на сайта може да бъде прекратено.
 
 
 
Точност на информацията
 
Фотопавилион не гарантира, че уеб страниците не съдържат грешки както и че достъпът до тях е непрекъсваем. Фотографските изображения могат не винаги да съвпадат с описанията. Фотопавилион си запазва правото да редактира страниците си и да прекратява достъпа до тях по всяко време. Фотопавилион не носи отговорност за грешки и пропуски, както и закъснения в обновяването на данните.
 
 
Процес на покупка/поръчка
 
Стартирането на търговски взаимоотношения между потребителя и Озон Ентъртейнмънт АД става след изпращане на поръчка през интернет платформата за онлайн пазаруване photopavilion.bg. Този процес включва попълването на изискваните лични или фирмени данни, съгласяване с общите условия за използване на онлайн магазин photopavilion.bg и натискане на бутон ПОРЪЧАЙ.
 
 
Изпълнението на поръчката започва в момента, в който служител на фирмата се запознае с нея. Ако поръчката е изпратена извън работното време, но в рамките на работната седмица или в неработен ден, то изпълнението и ще започне съответно: на следващия работен ден или в началото на работната седмица. При евентуална промяна на стойността на поръчаните стоки в периода между изпращането на поръчката и стартирането й, клиентът заплаща стоката на цената, на която я е поръчал.
 
 
 
Клиентът има право да промени или да се откаже от поръчката си в рамките на един час в работни дни, считано от пускането на поръчката. При промяна на вече направена поръчка потребителя не се задължава със закупуването на стока на същата стойност, както и стока от същата марка. В случай на издадена фактура, същата се анулира или се издава кредитно известие.
 
 
Получаване на пратката
 
Получаването на вашата поръчка става чрез куриерска фирма „ЕКОНТ” с която фирма Озон Ентъртейнмънт АД има сключен договор. Поръчките се доставят до адреса на клиента или офис на куриерската фирма изпълняваща доставката. Фирма Озон Ентъртейнмънт АД за момента не предлага доставка извършена лично от фирмата.
 
 
Поръчките се изпълняват в рамките на 3 работни дни. Забавяне може да възникне при следните обстоятелства: официални празници, при неналичие на продукт от страна на фирмата вносител, подадени некоректни данни на получател и възникнали грешки при работата на куриерската фирма.
 
В случай, че клиент пожелае поръчката му да бъде доставена от друга куриерска фирма, с която фирма Озон Ентъртейнмънт АД няма сключен договор, е длъжен да заплати доставката по ценовата листа на съответната куриерска фирма.
 
Клиента има право да се откаже от поръчаната стока ако при транспортирането е повредена същата или опаковката й.
 
 
Плащания
 
Плащания могат да се извършват чрез наложен платеж, кредитна или дебитна карта и по банков път.
 
При наложения платеж, дължимата сума се заплаща на куриера при предоставянето на стоката. Не се изисква авансово плащане. В момента на заплащане на поръчката договорът за покупко-продажба се счита за изпълнен от двете страни.
 
Също така може да се възползвате от услугата „покупка на изплащане”.
 
 
Отказ от получаване на пратката
 
Отказ от стока при онлайн покупка и връщането и е възможно в следните случаи:
 
Ако доставената стока явно не съответства на поръчаната от клиента. В този случай стоката се подменя в срок от 24 часа след заявката на клиента или се възстановява платената сума, ако преждевременно продуктът е изчерпан.
 
Ако стоката има скрит дефект, купувачът има право да направи рекламация в срок от 24 часа от получаването на стоката. След съгласуване с екипът на ФотоПавилион продуктът ще бъде заменен с друг или ще бъде върната сумата, която е платена за него.
 
В случаите, предвидени в чл.55, ал. 1 от ЗЗП, купувачът може да упражни правото си в 7-дневен срок, да се откаже от поръчаната стока в случай, че бъдат посочени писмено основателни причини за това и се подпише декларация, удостоверяваща, че стоката не е използвана и не е нарушена оригиналната и опаковка. Връщането на стоките по тази точка е за сметка на купувача!
 
 
Ние от фирма Озон Ентъртейнмънт АД смятаме, че 7 дни не са достатъчни и затова ви даваме възможност да върнете стоката до 14 дни след нейното закупуване.
 
Ако при транспортирането стоката или нейната опаковка е повредена.
 
Ако не е спазен срокът, обявен за доставка и вина за това носи единствено фирма Озон Ентъртейнмънт АД.
 
Ако цената, която трябва да се плати несъответства на цената на която е поръчана стоката.
 
Извън изброените случаи, клиентът няма право да откаже да получи и заплати поръчаната от него стока. В противен случай той дължи заплащане на извършените разходи за доставка и връщане на стоката.
 
 
Гаранция и Рекламация
 
ГАРАНЦИЯ
 
Всички продукти, предлагани от Фотопавилион са нови в оригинални опаковки със съответния гаранционен срок определен от производителя и съгласно закона за защита на потребителите. При възникване на дефект в рамките на гаранционният срок се обръщайте към оторизираните сервизи, чийто адреси ще намерите изписани в гаранционната карта на вашия продукт. В случаите когато продуктът е с гаранция от Фотопавилион трябва да се върне в офиса на фирмата заедно с издадената от нас гаранционна карта и документ за направена покупка (касов бон или фактура).
 
РЕКЛАМАЦИЯ
 
При констатация на дефектен продукт до 14 дни от закупуването му ние се ангажираме той да бъде заменен с нов или да възстановим заплатените от Вас средства в пълен размер, не по-късно от 30 работни дни, считано от датата, на която Вие като потребители сте упражнили правото си на рекламация.
 
Адрес за РЕКЛАМАЦИЯ:
 
гр. София, бул. Арсеналски № 5, ет. 2, фирма Озон Ентъртейнмънт АД.
тел: 02/9632711
 
 
Промяна в условията
 
Магазин Фотопавилион си запазва правото едностранно да променя УСЛОВИЯТА за ползване на САЙТА по всяко време чрез обновяване на настоящия документ. Ваше задължение е да се запознаете с актуалните УСЛОВИЯ за ползване, защото за вас тези УСЛОВИЯ са обвързващи.